El Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà ofereixen el tercer concert del projecte educatiu 2019

El Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, patrons de la Fundació ONCA, continuen el projecte educatiu 2019, que té com a objectiu formar els més petits en el món musical i fer viure la música en família. La programació se centra majoritàriament amb espectacles dirigits als més petits.

El tercer concert, Cromàtic, a càrrec de la Companyia Com Sona?, serà el dissabte 28 de setembre, a les 17 h, al Teatre Comunal d’Andorra la Vella.

Segons els responsables de la proposta musical, “A partir del color, la llum i la cultura urbana neix Cromàtic. Un espectacle ubicat en un racó d’una plaça, d’un barri, d’una ciutat. Hi trobem dos músics que juguen a imaginar sense límits, com nens, sense portes, finestres, ni sostre. Un animal es converteix en una cançó, un tamboret vell en un cotxe i una barra de pa en un instrument de percussió… A Cromàtic tot és possible!”

El concert parteix de la idea de plantejar un viatge a través de la música d’arrel tradicional i d’autor tot realitzant un joc obert amb el públic. L’aparent senzillesa de les melodies tradicionals es barreja i guanya força a través d’uns arranjaments contemporanis i originals.

L’actuació tindrà una durada de 45’ i es recomana als nadons i infants de 0 a 6 anys. http://www.comsona.cat/index.php/ca/espectacles/gran-format/cromatic

Avui es posen a la venda les entrades al web www.onca.ad, a 3 € per localitat, en la venda anticipada, i de 5 € per localitat, el dia del concert. El concert és gratuït pels infants menors de 12 mesos.

L’actuació compta amb la col·laboració del Comú d’Andorra la Vella.

Com Sona? neix a Barcelona el 2005 amb la intenció d’apropar la música als infants de 0 a 6 anys. Al llarg de la seva història, la companyia ha actuat a bona part del territori oferint concerts de petit i mitjà format a escoles bressol, escoles d’Educació Infantil, centres cívics, biblioteques i teatres. Per tant, duem un bagatge pedagògic en l’àmbit musical. La seva primera producció teatral “A cau d’orella” va obrir la temporada 2019, de la Fundació ONCA, aconseguint un gran èxit de públic.

TERCER CONCERT FAMILIAR

Dissabte 28 de setembre · 17 h

Venda d’entrades a partir del 16/09/19/19 a www.onca.ad

Per a més informació: telèfon 88 88 80

«Cromàtic»

Companyia Com Sona?

Concert familiar per a nadons i infants de 0 a 6 anys

Direcció artística: Pablo Paz

Direcció musical i arranjaments: Oriol Aguilar

Elena Pereta: melòdica, campanes i veu

Oriol Aguilar: guitarra, bouzouki, banjo, melòdica i vocal drums

Vestuari: Imma de Batlle i Elena Fusellas

Caracterització: Eva Saez

Fotografia: Juliana dos Santos

Hi trobem dos músics que juguen a imaginar sense límits, com nens, sense portes, finestres, ni sostre. Un animal es converteix en una cançó, un tamboret vell en un cotxe i una barra de pa en un instrument de percussió.