El Comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà presenten la segona actuació del cicle ‘Vermuts musicals’ en el marc d’ORDINO CLÀSSIC

El Comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà presenten la segona actuació del cicle Vermuts musicals que s’emmarca dins la programació d’ORDINO CLÀSSIC. El concert tindrà lloc el proper diumenge 3 de febrer, a la terrassa de La Coma del camp de neu Ordino-Arcalís, a les 13 hores, i anirà a càrrec del Cor Rock d’Encamp, sota la direcció de Jordi Porta i Gil Blasi.

Aquesta formació coral interpretarà quatre temes, el primer dels quals és Medley, del musical West Side Story, de Leonard Bernstein. En segon lloc cantaran Don’t stop believing, un tema de la banda de rock Journey, seguit de la cançó Man in the mirror, de Michael Jackson. Per tancar l’actuació, el Cor Rock d’Encamp presentarà el tema Hear our voices, una cançó que van composar amb Jim Papoulis durant la seva estada a Nova York.

El Cor de Rock d’Encamp és el cor de l’Escola Andorrana de Segona Ensenyança d’Encamp i el conformen una seixantena d’alumnes, d’entre primer i quart de Segona Ensenyança, i alguns professors. Generalment, interpreten versions corals de música pop, rock i de les llistes d’èxits. El Cor Rock d’Encamp ha actuat en nombrosos actes a Andorra, França, Espanya, Anglaterra, i cal destacar les actuacions a la seu de les Nacions Unides de Nova York i a la del Consell d’Europa a Estrasburg.

Amb el cicle Vermuts musicals els alumnes de les escoles de música d’Andorra i les corals infantils tenen l’oportunitat de demostrar el seu talent en el que serà un dels seus primers escenaris. Aquestes actuacions tenen lloc en espais de restauració del camp de neu Ordino-Arcalís i l’objectiu és que esquiadors i visitants puguin fer el vermut acompanyats de música en directe.

El diumenge 17 de març de 2019 es farà el darrer dels concerts programats en el cicle Vermuts musicals i els intèrprets seran els Petits Cantaires Lauredians. D’aquesta manera, ORDINO CLÀSSIC dona l’oportunitat als joves músics d’Andorra de compartir cartell amb els grans músics internacionals programats.

Els concerts són gratuïts i en cas de mal temps, es traslladaran a l’interior dels mateixos espais del camp de neu Ordino-Arcalís.

ORDINO CLÀSSIC

ORDINO CLÀSSIC és el festival d’hivern que impulsen el Comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà destinat als diferents públics interessats en els estils que inclou el concepte actual de música clàssica. No és un festival de música clàssica tradicional, ja que pretén integrar-se en el territori posant en valor el Principat d’Andorra i, en especial, Ordino, la muntanya i la vida entorn de la neu. En aquest sentit, el festival té lloc en diferents espais de la parròquia ordinenca com l’Auditori Nacional d’Andorra, l’església parroquial d’Ordino, el camp de neu Ordino-Arcalís, alguns hotels i el Centre Sociocultural L’Estudi d’Ordino.