El Comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà presenten la segona actuació del cicle ‘Música a la tassa’ en el marc d’ORDINO CLÀSSIC

El Comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà presenten la segona actuació del cicle Música a la tassa que s’emmarca dins la programació d’ORDINO CLÀSSIC. El concert tindrà lloc el proper dissabte 12 de gener, als apartaments Annapurna d’Ansalonga, a les 18 h, i anirà a càrrec de l’Orquestra de l’Institut de Música del Comú d’Andorra la Vella, dirigida pel concertino director Jordi Albelda.

S’oferirà una tassa de xocolata calenta al públic assistent.

L’Orquestra de l’Institut de Música del Comú d’Andorra la Vella, sota la direcció de Jordi Albelda, interpretarà set peces musicals. El recital s’iniciarà amb la Suite Old-Bachelor, de Henry Purcell, i la seguirà el primer moviment del Concert de La Menor, d’Antonio Vivaldi, amb Minerva Albelda com a solista. La tercera peça que interpretarà l’orquestra serà les Miniatures, de Wolfgang Amadeus Mozart, i tot seguit l’Andante festivo, de Jean Sibelius, la Suite del dia, d’Hilary Burgoyne, i la Suite Celta, de Joan Alfaras. El concert el tancarà el tema Amélie, de Yann Tiersen, amb Gautier Blanchard com a solista a l’acordió.

L’Institut de Música d’Andorra la Vella és un dels centres educatius musicals del Principat d’Andorra. Amb gairebé 40 anys de trajectòria i un cos docent constituït per 22 professionals de la música, garanteix l’aprenentatge musical dels joves d’Andorra. Els instruments que s’hi poden aprendre són: piano, guitarra, violoncel, flauta travessera, violí, saxofon, viola, clarinet, acordió, trompeta, trombó, trompa i instruments Orff i, també, cant.

Amb el cicle Música a la tassa els alumnes de les escoles de música d’Andorra i les corals infantils tenen l’oportunitat de demostrar el seu talent en el que serà un dels seus primers escenaris. Aquestes actuacions tenen lloc en espais hotelers de la parròquia d’Ordino i l’objectiu és que els turistes que s’allotgen a l’hotel puguin gaudir d’una tassa de xocolata calenta acompanyats de música en directe.

El dissabte 2 de març de 2019, es farà el darrer concert del cicle Música a la tassa i els intèrprets seran els alumnes de l’Escola de Música Moderna d’Andorra. D’aquesta manera, ORDINO CLÀSSIC dona l’oportunitat als joves músics d’Andorra de compartir cartell amb els grans músics internacionals programats.
Els concerts són gratuïts.

ORDINO CLÀSSIC
ORDINO CLÀSSIC és el festival d’hivern que impulsen el Comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà destinat als diferents públics interessats en els estils que inclou el concepte actual de música clàssica. No és un festival de música clàssica tradicional, ja que pretén integrar-se en el territori posant en valor el Principat d’Andorra i, en especial, Ordino, la muntanya i la vida entorn de la neu. En aquest sentit, el festival té lloc en diferents espais de la parròquia ordinenca com l’Auditori Nacional d’Andorra, l’església parroquial d’Ordino, el camp de neu Ordino-Arcalís, alguns hotels i el Centre Sociocultural L’Estudi d’Ordino.