El Comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà presenten el tradicional Concert de Cap d’Any: ‘Desitjos per al nou any’

Les entrades ja estan a la venda al web www.ordinoclassic.ad/entrades

L’esdeveniment tindrà lloc l’1 de gener, a les 19 hores, a l’Auditori Nacional d’Andorra a Ordino

Un any més, el tradicional Concert de Cap d’Any servirà per obrir l’any i tancar una edició més d’Ordino Clàssic i tindrà lloc el dia 1 de gener. Sota el nom Desitjos per al nou any, un quartet de corda de l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra (ONCA) amb percussió donarà el tret de sortida amb música a un nou any ple de bons propòsits i bons desitjos. Les entrades ja estan a la venda i es poden adquirir a la pàgina web d’Ordino Clàssic: www.ordinoclassic.ad/entrades i a l’Oficina de Turisme d’Ordino, per un preu de 25€.

Són les primeres hores d’un any que comença. Un any ple de bons propòsits i, aquest especialment, farcit de bons desitjos. Els músics han arribat i uns amfitrions molt especials els donen la benvinguda perquè omplin l’espai d’elegants sonoritats dignes d’un saló vienès de temps passats. Strauss, Txaikovski, Puccini o Mascagni, i els clàssics més populars, com Beethoven, Schubert o Mendelssohn, compartiran escena amb el toc de modernitat impressionista de Debussy.

Tot un plaer per als sentits més refinats, en una vetllada màgica per reconèixer les grans melodies que ens han acompanyat durant més de cent anys. Música. Música per abraçar l’esperança, l’optimisme i els millors desitjos per a l’any nou.

D’aquesta manera, el Comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà tanquen la tercera edició d’Ordino Clàssic, una iniciativa cultural que continua consolidant-se amb artistes del país i una proposta musical que connecta la seva part més clàssica amb una visió contemporània i actual. Enguany, amb cinc propostes entre el 18 d’octubre i l’1 de gener del 2021, Ordino Clàssic també ha servit per reivindicar la importància de la cultura dins de la difícil situació que viu la societat a causa de la crisi sanitària provocada per la Covid-19.

Llistat de bons propòsits per a l’any nou
Tingues coratge
Giacomo Puccini (1858-1924) – Nessun Dorma de l’òpera de Turandot
Aprèn alguna cosa nova cada dia