El Cicle ONCA Bàsic incorpora nova formació: Duo Cello Sax

El Cicle ONCA Bàsic incorpora nova formació: Duo Cello Sax

L’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra —entitat impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà— continua amb la setena edició del Cicle ONCA Bàsic, un programa d’actuacions de petit format que presenta 13 concerts protagonitzats per músics majoritàriament andorrans o residents al país, en formats que van des d’un sol instrument fins al quintet.

El dissabte 6 de juliol a les 19 h, el Duo Cello sax amb Efrem Roca (saxofon) i Mireia Planas (violoncel), estrenarà Sonoritats a Sant Miquel de Prats (Canillo). La formació musical també presentarà el programa, el dimarts 9 de juliol, a les 20 h, a Santa Eulàlia d’Encamp, i el diumenge 21 de juliol a les 12 h, a Sant Serni de Llorts.

Totes les actuacions són d’entrada lliure, però cal fer la reserva prèvia de forma obligatòria a Patrimoni Cultural, trucant al telèfon (+376) 844 141 (de dilluns a divendres).

Segons Efrem Roca, “És un programa que busca la complexitat entre dos instruments físicament molt diferents, però de sonoritat semblant. Es proposa un repertori per escoltar arranjaments de peces de Bach, Chopin i obres originals de la formació”.

Informació sobre els espais: dossier Cicle ONCA Bàsic 2019

Imatges dels artistes:

Es recorda que el dimecres 3 de juliol, a les 22 h, tindrà lloc el concert Solo Saxo amb Guillem Tudó (saxo i cant), que presentarà el seu programa, Els clàssics del jazz i del swing, a l’Auditori Nacional d’Andorra a Ordino, amb motiu de la primera trobada de vehicles antics del FIVA WORLD RALLY 2019, organitzada per l’Associació Andorrana de Vehicles Antics. L’entrada és lliure i no cal fer reserva prèvia.

Cicle ONCA Bàsic

Duo Cello Sax

Efrem Roca, saxofon

Mireia Planas, violoncel