El Banc d’Aliments ha donat servei a més de 500 persones des de principi d’any

El Banc d’Aliments ha donat servei a més de 500 persones des de principi d’any

• Les demandes d’ajuda augmenten substancialment durant les últimes setmanes, sobretot en el col·lectiu dels temporers

• La Fundació Crèdit Andorrà col·labora amb el Banc d’Aliments des del 2011 per contribuir a donar resposta a les necessitats de la població

El Banc d’Aliments de Càritas Andorrana ha atès, des de principi d’any, més de 500 persones, entre les quals, unes 45 famílies que reben un seguiment. El Banc d’Aliments ha detectat durant les últimes setmanes un augment important de la demanda d’ajuda. Entre les persones beneficiàries aquestes darreres setmanes, hi ha més de 400 temporers, amb els quals s’ha dut a terme una acció específica. Una atenció que es fa de forma coordinada amb el Govern i els Comuns. Aquesta acció es va iniciar el dia 6 de març i fins a la data s’han repartit un total de 327 lots quinzenals d’alimentació, higiene i neteja.

La Fundació Crèdit Andorrà, que col·labora amb el Banc d’Aliments des del 2011, ha ampliat durant les últimes setmanes el seu suport amb l’objectiu de contribuir a donar resposta a les necessitats de la població. Aquesta ajuda es materialitza, d’una banda, amb vals de compra mensuals de productes frescos als supermercats, i de l’altra, amb el subministrament de productes alimentaris, d’higiene i de la llar de primera necessitat.

Francesca Ros, directora de la Fundació Crèdit Andorrà ha expressat que “la voluntat de la Fundació és estar a prop de les persones i contribuir al seu benestar. Ara més que mai volem mostrar el nostre compromís amb al societat davant d’aquesta situació crítica que afecta especialment als col·lectius més vulnerables.”

Durant l’any 2019, l’ajuda de la Fundació Crèdit Andorrà ha estat de més de 16.000 euros, dels quals el 78% ha estat destinat als vals de compra. Des de l’inici de la col·laboració, la Fundació Crèdit Andorrà ha aportat al Banc d’Aliments més de 130.000 euros.

La Fundació Crèdit Andorrà, en el marc del conveni de col·laboració que té amb Càritas Andorrana, dona suport al Banc d’Aliments des de l’any 2011 amb la voluntat d’ajudar de manera periòdica a les persones del país més necessitades, fet que contribueix a poder oferir a les famílies una alimentació saludable i adequada.

Programa social de la Fundació Crèdit Andorrà

El compromís de la Fundació Crèdit Andorrà és participar en la construcció del present i del futur del país, vetllar pel seu progrés i estar al servei de les persones.

Aquesta vocació de solidaritat i de contribució al benestar ha portat la Fundació Crèdit Andorrà a col·laborar amb Càritas Andorrana i el seu Banc d’Aliments.