El Consorci d’atenció a les persones de l’Alt Urgell s’incorpora al programa socioeducatiu  de la Fundació ONCA

El Consorci d’atenció a les persones de l’Alt Urgell s’incorpora al programa socioeducatiu de la Fundació ONCA

El Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, patrons de la Fundació ONCA, informen que el Consorci d’atenció a les persones de l’Alt Urgell (CAPAU), de la Seu d’Urgell, s’incorpora per demanda seva al programa socioeducatiu Música i creativitat iniciat el 2015.

El programa vol treballar la utilització de la música com una eina d’inclusió social que permeti explorar nous horitzons i posar a l’abast de tothom la participació artística.

Ivan Caro, músic del projecte social de l’ONCA, sota la supervisió de Joan Hernández, coordinador del projecte social, serà l’encarregat de posar les seves eines i el seus coneixements al servei del de les persones de CAPAU, creant una activitat a mida dels usuaris participants (infants i joves de 8 a 12 anys), on la música en serà la protagonista absoluta. L’activitat es durà a terme setmanalment, a les instal·lacions del Consorci, de 17.15 a 18.15 h, i s’iniciarà el 14 de novembre. En total es realitzaran 6 sessions: 14, 21 i 28 de novembre i 5, 12 i 19 de desembre de 2018.

Consorci d’atenció a les persones de l’Alt Urgell

El CAPAU, constituït per l’Ajuntament de la Seu d’Urgell i el Consell Comarcal de l’Alt Urgell, té per objecte el desenvolupament, en l’àmbit territorial de la comarca de l’Alt Urgell, dels serveis, establiments i els programes i activitats de prevenció, atenció i promoció social i atenció a les persones i l’assistència tècnica als ajuntaments i al Consell Comarcal en l’exercici d’altres competències que així ho requereixin.