La Fundació ONCA ofereix un nou taller creatiu a càrrec de Joan Hernández

La Fundació ONCA, emparada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, obre les inscripcions per al tercer taller creatiu de la temporada 2018, titulat Amb tots els sentits, a càrrec de Joan Hernández. Per segon any consecutiu, l’artista del país s’incorpora a les propostes formatives de la Fundació ONCA i presenta un taller centrat en els sentits, que es durà a terme el dissabte 2 i el diumenge 3 de juny a La Trapa, al Centre Cultural i de Congressos Lauredià.

Segons Joan Hernández, “és un taller per prendre consciència de la importància dels sentits i les condicions físiques a l’hora d’interpretar en escena, o de la importància de la seva mancança. Afecten els diferents obstacles la nostra interpretació i concentració? Podem interpretar sense vista? Sense oïda? Amb algun impediment físic?”.

La iniciativa d’organitzar aquest taller sorgeix de la tasca continuada que es du a terme al programa social de la Fundació ONCA, Música i creativitat. En aquest sentit, el taller formatiu de Joan Hernández, coordinador del programa social, té la voluntat de conscienciar els participants i promoure el coneixement i l’acceptació de les diferències.

Es presenten quatre tallers diferents. El primer, dirigit als infants de 7 a 9 anys, serà el dissabte 2 de juny, de les 10 a les 11 h. Tot seguit serà el torn dels infants de 10 a 13 anys, de les 11.15 a les 12.15 h. De les 12.30 a les 13.30 h, el taller serà per als joves de 14 a 18 anys. En darrer lloc, Hernández oferirà un taller dirigit als adults. Aquesta proposta es divideix en dos mòduls, que tindran lloc el dissabte 2 de juny, de les 16 a les 19 h, i el diumenge 3 de juny, de les 10.30 a les 13.30 h. S’aconsella assistir als dos mòduls previstos tot i que es pot participar en un de sol.

Les inscripcions s’han de formalitzar a oncaproduccio@onca.ad i les places són limitades.

Hi col·laboren la Fundació Anna Riera i el Comú de Sant Julià de Lòria.

Els darrers tallers de la temporada seran els dies 6 i 7 d’octubre a càrrec d’Anna Vega, que impartirà el taller Música en família, nadons i gestants.

25a Temporada de la Fundació ONCA – 2018

TALLER FORMATIU Amb tots els sentits

Joan Hernández

Dissabte 2 i diumenge 3 de juny del 2018