Candy Dulfer presenta el seu nou disc al Festival Narciso Yepes Ordino i Fundació Crèdit Andorrà

La saxofonista Candy Dulfer ha actuat aquest divendres 13 d’octubre a l’Auditori Nacional en el marc del 35è Festival Narciso Yepes Ordino i Fundació Crèdit Andorrà. Dulfer ha presentat el seu nou disc Together (is all we got), un recull de cançons a ritme de jazz, disco, soul, dance i R&B. Els fans de l’artista internacional han pogut gaudir en directe de les cançons del seu últim treball, on Dulfer mescla diversos gèneres i influències musicals, una autèntica demostració de la seva versatilitat. Dulfer ha ofert un espectacle en què ha fet vibrar el públic amb la seva veu i els sons del seu saxòfon.

La segona proposta del cap de setmana, en el marc del mateix festival Narciso Yepes, serà aquest diumenge, 15 d’octubre a les 12 hores, quan es podrà veure el musical Alícia al país de les meravelles‘, de la companyia Viu el teatre, i especialment pensat en el públic familiar. Es tracta d’una adaptació de la història als temps actuals, on els infants conviuen cada dia amb la tecnologia. Marta Buchaca, creadora de l’espectacle, ha convertit Alícia al país de les Meravelles en una comèdia teatral contemporània i actualitzada i amb una important vessant pedagògica.