Balanç molt positiu dels Special Olympics la Seu d’Urgell i Andorra

Balanç molt positiu dels Special Olympics la Seu d’Urgell i Andorra

Els Special Olympics la Seu d’Urgell i Andorra, que s’han celebrat del 4 al 7 d’octubre, han estat un èxit d’organització i de públic, tal com ha destacat el director dels Jocs, Jordi Romea. En la seva onzena edició, ha reunit a més de 1.500 esportistes de 15 països diferents, que han competit en 14 modalitats esportives. Vuit d’aquestes s’han disputat divendres i dissabte a Andorra la Vella

Des de Special Olympics Andorra -que compta amb el suport de la Fundació Crèdit Andorrà- ja es plantegen organitzar nous esdeveniments. La delegació andorrana ha aconseguit 25 medalles: nou d’or, set de plata i nou de bronze. El balanç que es fa de l’onzena edició és molt positiva tan per part del director dels Jocs, Jordi Romea com per la banda dels esportistes i entrenadors.

La propera edició tindrà lloc l’any 2022 i com ha dit el president d’Special Olympics Catalunya, Sergi Grimau, “a partir d’aquest dilluns ens posem a treballar en els propers Jocs”.