Conferència oferta pel director de recerca de l’Hospital Clínic de Barcelona, el Dr. Elías Campo, sota el títol ‘El genoma del càncer. Un camí cap a la medicina personalitzada’ en què ha parlat dels avenços en el tractament de la malaltia. La xerrada ha estat emmarcada en el cicle ‘La salut al dia’, de la Fundació Crèdit Andorrà, i ha coincidit amb la presentació del conveni entre la Fundació, el SAAS i la Fundació Clínic per a la Recerca.

Tornar a la galeria

Crèdit Andorrà Financial Group fa servir galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant en aquesta pàgina, considerem que n'acceptes l'ús en els termes indicats a la política de galetes

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca