La Fundació ONCA, col·labora amb el nou cicle musical impulsat pel Comú d’Escaldes-Engordany, ENGORDANY A DUO.

La primera actuació va ser protagonitzada per Guitar Bellows, format per Pilar Planavila (acordió) i Manu Suárez de la Vega (guitarra elèctrica) i interpretarà Jazz Manouche i Nou Tango, el dimecres 22 de juliol, a les 19 h, a la Placeta d’Engordany.

Tornar a la galeria

Crèdit Andorrà Financial Group fa servir galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant en aquesta pàgina, considerem que n'acceptes l'ús en els termes indicats a la política de galetes

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca