La Jove Orquestra Nacional de Cambra d’Andorra (Jonca), l’Institut de Música del Comú d’Andorra la Vella, l’Escola de Música del Comú d’Escaldes-Engordany, l’Escola Harmonia, l’Espai de Música Moderna, l’Escola Municipal de Música de la Seu d’Urgell i, per primer cop, l’Escola de violí del Departament de Cultura del Comú d’Encamp, van ser els protagonistes, per quarta vegada, del tradicional Concert de Santa Cecília dirigit per Albert Gumí. Organitzada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, l’actuació en commemoració de la patrona de la música va tenir lloc el diumenge 19 de novembre, a les 12 h, a l’Auditori Nacional d’Andorra.

Tornar a la galeria