Concert Jardins de Casa de la Vall: Aquí, Ràdio Andorra
ANDORRA LA VELLA 26/06/2019 CONCERT ALS JARDINS DE CASA DE LA VALL. L’ONCA PRESENTA “AQUÍ RÀDIO ANDORRA” CELEBRACIÓ DEL 80 ANIVERSARI DE LA PRIMERA EMISIÓ DE RÀDIO ANDORRA. FOTO: EDUARD COMELLAS. CONSELL GENERAL MÚSICA ONCA QUARTET CORDA GABRIEL COLL. SERGI CLARET. JOAQUIM BADIA. MANUEL MARTÍNEZ DEL FRESNO.

Concert Jardins de Casa de la Vall, sota el títol Aquí, Ràdio Andorra.

L’actuació va tenir lloc als Jardins de Casa de la Vall i va ser a càrrec de Sound Boulevard, format per Gabriel Coll i Sergi Claret (violins), Joaquim Badia (viola) i Manuel Martínez del Fresno (violoncel). Amb aquesta actuació, la Fundació ONCA s’afegeix als actes de celebració del 80è aniversari de la primera emissió de Ràdio Andorra.

Casa de la Vall · 26/06/2019

Fotos: Eduard Comellas