La Fundació Crèdit Andorrà va organitzar el concert Música per la memòria per als usuaris de L’espai. Una nostàlgica proposta en la qual un quintet de corda de l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra (ONCA) narrarà una història sobre l’amor i el pas del temps a través de les paraules del Bartolí i la memòria de la Dèlia, cristal·litzades en les seves cartes d’amor. El concert vol fer un sentit homenatge a la gent gran, que és qui més ha patit durant la crisi sanitària provocada per la Covid-19, i en aquest sentit proposa un programa dedicat especialment al record d’aquelles cançons que ballaven els nostres padrins quan eren joves, com Angelitos negros, Dos gardènias, Bésame mucho, El reloj, Madrecita, Mira que eres linda, entre moltes altres.
Tornar a la galeria