La Jove Orquestra Nacional de Cambra d’Andorra (JONCA) amb la col·laboració de l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra (ONCA), impulsades pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, van oferir el diumenge 20 de setembre, a les 12 del migdia, el tradicional Concert de Meritxell, a l’Auditori Nacional d’Andorra, a Ordino.

20/09/20

Auditori Nacional d’Andorra

Tornar a la galeria

Crèdit Andorrà Financial Group fa servir galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant en aquesta pàgina, considerem que n'acceptes l'ús en els termes indicats a la política de galetes

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca