Tradicional Concert de Cap d’Any Ordino i Fundació Crèdit Andorrà que va tenir lloc l’1 de gener del 2018 a l’Auditori Nacional d’Andorra. L’acte va ser protagonitzat per l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra (ONCA) sota la direcció de l’italià Marzio Conti.
El programa del concert va estar format per la coneguda obertura d’El ratpenat de Johann Strauss, de qui també es va interpretar la polca ràpida Tritsch-Tratsch Polka, op. 214, el vals Roses del sud, op. 388, la polca Galop del bandit, op. 378 i el vals El Danubi Blau, op. 314. Durant el concert també es va poder escoltar la música més optimista de Johannes Brahms, de qui es van oferir quatre danses hongareses: la Dansa hongaresa núm. 3 en fa major, la Dansa hongaresa núm. 5 en sol menor, la Dansa hongaresa núm. 1 en sol menor i la Dansa hongaresa núm. 10 en fa major. També es va tocar la «Dansa de l’hivern» i la «Dansa de la primavera» que Verdi va compondre per a l’òpera Les vespres sicilianes.

Fotos: Sergi Perez

Tornar a la galeria