La Fundació ONCA, continua el cicle ON-CARRER a la parròquia de la Massana amb Vittosky, format per Vito Serrano & Vito Jr. L’actuació titulada Live Modular Session, al Prat Gran. Van interpretar un ampli ventall de registres musicals mitjançant la mescla clàssica de disc-jockey (chill-out, deep house, pop rock, etc) adaptant-lo al temps i al públic.

31/07/20

Tornar a la galeria

Crèdit Andorrà Financial Group fa servir galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant en aquesta pàgina, considerem que n'acceptes l'ús en els termes indicats a la política de galetes

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca