Arrenca una nova edició dels tallers d’informàtica i noves tecnologies a L’espai

La Fundació Crèdit Andorrà ha donat el tret de sortida aquesta setmana a una nova edició dels tallers d’informàtica i noves tecnologies, adreçats a persones més grans de 60 anys. Aquestes formacions compten amb unes 250 inscripcions i entre les que han tingut una millor acollida es troben les que tenen a veure amb els telèfons mòbils i les tauletes tàctils, tal com explica el responsable de L’espai de la Fundació Crèdit Andorrà, Joan Casas, i afegeix que avui en dia tothom té un dispositiu mòbil i el que vol és “treure-li el màxim profit”.

Al llarg d’aquesta setmana, tal com explica Casas, començaran tallers per a la iniciació a les noves tecnologies i d’altres de més específics i avançats, com per exemple el de vídeo digital. La intenció, incideix Casas, és que les persones més grans de 60 anys “puguin iniciar-se en el món de les noves tecnologies”. Aquestes formacions s’allargaran fins al mes de juny i de manera paral·lela L’espai oferirà també altres tallers com els d’activitat física, xerrades o sortides de senderisme. També continuen fins al mes de juny els cursos d’idiomes que van arrencar al setembre i que estan tenint, també, “molt afluència”.

Entre els cursos que han arrencat aquest dimarts hi ha el d’estimulació de la memòria mitjançant la informàtica, en el qual una desena de persones han començat a fer pràctiques. En aquest taller els assistents hauran de fer un seguit d’exercicis que es pengen a la web de la Fundació Crèdit Andorrà i que serveixen per treballar diferents aspectes com el càlcul o l’atenció.