Música: Fundació ONCA - Fundació Crèdit Andorrà

La nostra música, patrimoni de tots

Juntament amb el Govern d'Andorra gestionem la Fundació ONCA, de la qual depenen l'Orquestra Nacional Clàssica d'Andorra (ONCA) i la Jove Orquestra Nacional de Cambra d'Andorra (Jonca). Així, realitzem, anualment, un cicle de concerts amb actuacions a Andorra i a l'estranger

D'altra banda, amb el Comú d'Ordino, organitzem cada any el Festival Narciso Yepes Ordino i Fundació Crèdit Andorrà, una proposta musical miscel·lània amb la presència d'artistes d'arreu del món, i el tradicional Concert de Cap d'Any.

També col·laborem amb l'Arxiprestat d'Andorra per organitzar el Festival Internacional d'Orgue del Principat d'Andorra.

Vetllem perquè la cultura musical estigui present en la societat andorrana i perquè es conegui el país fora de les nostres fronteres.