La salut al dia

La salut al dia - Fundació Crèdit Andorrà

Des de la Fundació Crèdit Andorrà treballem per explorar cada dia noves vies per ajudar la població a aconseguir una millor qualitat de vida

En aquest sentit, dediquem una atenció especial a les persones amb malalties de gran impacte social, i a través del programa 'La salut al dia' organitzem conferències i tallers i elaborem material divulgatiu per donar suport tant als malalts com a les persones del seu entorn, com també per sensibilitzar la societat.

El nexe comú de totes aquestes activitats és el servei a les persones i vetllar pel benestar comú. Per fer-ho, col·laborem estretament amb les diferents associacions d'afectats, les quals coneixen de prop la realitat.

Duem a terme conferències que pretenen aportar els darrers avenços sobre el diagnòstic i el tractament de les malalties.