La Fundació

La Fundació Crèdit Andorrà

La Fundació Crèdit Andorrà es va constituir el 15 de desembre de 1987 amb la creació d’un programa de beques pensades per oferir, als joves del país, la possibilitat de formar-se i fer front a l’evolució de l’economia andorrana. Des de llavors, l’àmbit de la Fundació s’ha anat ampliant progressivament fins a incorporar entre els seus projectes la promoció d’activitats que responguin a les necessitats socials del territori.

Actualment, la Fundació Crèdit Andorrà ha esdevingut la principal fundació privada del país, tant en nombre de programes desenvolupats com de recursos destinats. En aquests moments, duu a terme un ampli ventall d’activitats dividides en tres grans àmbits temàtics: l’educació, els programes socials i la cultura.

De la mateixa manera, promou i organitza bona part de les iniciatives de responsabilitat social de Crèdit Andorrà, una entitat financera amb serveis de banca universal i un tracte personalitzat que gaudeix d’unes elevades ràtios de solvència.