Educació i coneixement

A la Fundació Crèdit Andorrà estem al servei de l'educació. Sempre hem tingut el convenciment que una bona educació és un dels pilars essencials per al creixement i el bon desenvolupament de la societat. Per això, la primera actuació de la Fundació Crèdit Andorrà va ser la creació d’un programa de beques pensades per oferir als joves del país la possibilitat de formar-se.

Durant aquests anys hem anat ampliant progressivament els nostres projectes amb activitats que responen a les necessitats dels nostres joves.

Beques de postgrau - Fundació Crèdit Andorrà
Beques de postgrau

A la Fundació Crèdit Andorrà fem pública una convocatòria de beques destinades a estudis de postgrau a l’estranger.

Col·laboracions per impulsar l'educació - Fundació Crèdit Andorrà
Col·laboracions per impulsar l'educació

Col·laborem amb la Universitat d’Andorra en projectes desenvolupats dins del seu marc de formació.