Creació i cultura

A la Fundació Crèdit andorrà estem al servei de la cultura.  La cultura és també un dels eixos fonamentals de la nostra feina. Ens impliquem directament en el món de les arts musicals i escèniques per fomentar-ne el creixement i fer-ne partícips tots els sectors socials del país.

Creiem que la difusió de la cultura és un camí més per contribuir a l'enriquiment personal i social. Per això, aportem el caliu necessari per a l'expressió de la creativitat.

Música: Fundació ONCA
Música

La Fundació Crèdit Andorrà, amb la col·laboració de diferents institucions, posa en marxa projectes encaminats a difondre la música mitjançant cicles anuals de concerts tant a Andorra com a l'àmbit internacional

Arts escèniques: Escena Nacional d'Andorra
Arts Escèniques

Des de la Fundació Crèdit Andorrà participem en el foment i en l'impuls del món del teatre nacional.