Beques de postgrau

Beques de postgrau - Fundació Crèdit Andorrà

Beques per als professionals del demà

Cada any, des de la Fundació Crèdit Andorrà fem pública una convocatòria de beques destinades a estudis de postgrau a l’estranger. Prop de 200 joves s’han beneficiat d’alguna d’aquestes beques.

Fruit d’aquest programa, l’any 1995 es va crear l’Associació de Becaris de la Fundació Crèdit Andorrà, que fomenta la relació entre els antics becaris i afavoreix el progrés d’Andorra des d’un vessant intel·lectual.

Credencials

La Fundació Crèdit Andorrà ha ideat i promogut Credencials, un programa coproduït amb Andorra Televisió amb l’objectiu de posar en valor la tasca educativa que porta a terme des de fa més de 25 anys. El programa recull una selecció de persones que han estat becades per la Fundació Crèdit Andorrà, de diversos àmbits professionals, conversen amb personalitats reconegudes i consolidades del mateix àmbit.

Per accedir al programa, cliqueu aquí.

Descàrregues

Descarregui's les bases de la convocatòria d'aquest any com també el document de sol·licitud:

Document amb les Bases 2016

Document amb el full de sol·licitud 2016

El programa de beques ha permès prop de 200 estudiants accedir a un ajut per continuar els seus estudis superiors a l’estranger.