Beques per als professionals del demà

Cada any, des de Creand Fundació fem pública una convocatòria de beques destinades a estudis de postgrau a l’estranger. Més de 200 joves s’han beneficiat d’alguna d’aquestes beques.

Fruit d’aquest programa, l’any 1995 es va crear l’Associació de Becaris de Creand Fundació, que fomenta la relació entre els antics becaris i afavoreix el progrés d’Andorra des d’un vessant intel·lectual.

Credencials

Creand Fundació ha ideat i promogut Credencials, un programa coproduït amb Andorra Televisió amb l’objectiu de posar en valor la tasca educativa que porta a terme des de fa més de 30 anys. El programa recull una selecció de persones que han estat becades per la Fundació Crèdit Andorrà, de diversos àmbits professionals, conversant amb personalitats reconegudes i consolidades del mateix àmbit.

Per accedir al programa, cliqueu aquí

El programa de beques ha permès a 205 estudiants accedir a un ajut per continuar els seus estudis superiors a l’estranger.

Documentació i links d’interés