25 anys de la Fundació

25 anys Fundació Crèdit Andorrà

Des del 1987 la Fundació Crèdit Andorrà contribueix al desenvolupament del país i dels seus ciutadans, un objectiu que hem fet palès en les diverses iniciatives de tipus educatiu, social i cultural que hem impulsat, promovent la formació i la difusió del coneixement com a valors per generar progrés, sempre en sintonia amb la realitat econòmica i social de cada moment.

Fundació Crèdit Andorrà, 25 anys d’història és el títol del llibre commemoratiu editat per la Fundació Crèdit Andorrà que recull el testimoni d’un quart de segle de treball al servei de les persones, les autèntiques protagonistes de l’obra. Les seves experiències, vivències i inquietuds esdevenen el fil conductor a través del qual hem volgut donar a conèixer la nostra labor i aporten sentit al compromís que Crèdit Andorrà, mitjançant la Fundació, ha mostrat envers el conjunt de la societat andorrana.

El volum posa veu als diversos programes que, des dels tres vessants d’actuació, la Fundació ha promogut: en l’àmbit educatiu, les beques per a estudis de postgrau de 2n i 3r cicle; en el social, l’atenció a la gent gran o als col·lectius amb malalties específiques, i en el cultural, el suport a la formació i creació musical i artística. En total, 15 persones i institucions en representació d’un nombre més ampli amb les quals hem recorregut 25 anys de servei al país, des del vessant professional i humà.

Descarregui's el llibre Fundació Crèdit Andorrà, 25 anys d'història

Visualitzi els testimonis

Cristina Pérez Garcia

Cristina Perez - Fundació Crèdit Andorrà

La Cristina és llevadora de l’hospital Nostra Senyora de Meritxell.

Rui Correia i Enric Adran

Rui Correia i Enric Adran - Fundació Crèdit Andorrà

Atletes de l'Special Olympics Andorra.

Josep Visa Santacreu

Josep Visa - fundació Crèdit Andorrà

Treballa al Banc d’aliments de Càritas, amb el qual col·labora la Fundació Crèdit Andorrà.

Nicola Riba Fonta

Nicola Riba - Fundació Crèdit Andorrà

Usuària de L’espai de la gent gran de la Fundació Crèdit Andorrà.

Eduard Gasch Camí

EduardGasch - Fundació Crèdit Andorrà

Expresident de l’Associació de Voluntaris de L’espai de la Fundació Crèdit Andorrà.

La satisfacció més gran que tenim és el suport constant dels ciutadans a les nostres iniciatives.